De chauffeur leert eerst via e-learning de theorie en gaat daarna drie uur met een ervaren docent klassikaal aan de slag. De e-learning moet uiterlijk 10 dagen voor de klassikale les zijn afgerond. Na het afronden van de e-learning ontvangt de cursist een certificaat, welke meegenomen dient te worden naar de klassikale les.
Steeds meer wordt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse praktijk van beroepschauffeurs benadrukt. Als chauffeur ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt en heb je dagelijks direct contact met klanten. Tijdens deze training leer je hoe je communicatie en gedrag kan bijdragen aan het imago van de onderneming waarvoor je werkt.
De doelgroep voor deze training bestaat uit beroepschauffeurs, werkgevers en logistieke medewerkers. In de training komen onderwerpen aan bod zoals representativiteit en beroepshouding, klantbenadering, commercieel gedrag, klachtafhandeling, omgaan met stresssituaties, dimensies van cultuur, normen en waarden, en communicatie als onderdeel van dienstverlening.
Na afloop van de training worden er 7 nascholingspunten Code 95 geregistreerd bij het CCV. De cursus duurt twee dagdelen en de prijs is inclusief aan- en afmeldkosten. Stimuleringspremie is mogelijk via het SOOB-scholingsfonds, met een toeslag van € 40,- per 7 nascholingspunten.
Schrijf je in bij Verkeersschool Koos van der Bilt en versterk je communicatieve en sociale vaardigheden, zodat je nog beter kunt bijdragen aan het professionele imago van je bedrijf.